ایکالر

اسپری رنگ نسوز

اسپری رنگ نسوز کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد ترکیبات اسپری حرارتی طوری ساخته شده است که حرارت مستقیم و غیر مستقیم را تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کرده و باعث محافظت از سطح فلز میگردد.اسپری رنگ نسوز امبروسول و اسپری رنگ دوپلی کالر ساخت کشور ایتالیا و المان میباشد، این دو شرکت(دوپلی کالر و امبروسول) در زمینه تولید اسپریهای تزیینی و صنعتی جزو برترین تولید کنندگان جهان هستند. تولیدات این دو شرکت دارای کیفیت بالا و تنوع محصولی مختلفی جهت مصارف در صنایع گوناگون  دارند . اسپری رنگ حرارتی از ترکیب رزین سیلیکونی نسوز به همراه رنگدانه نسوز ساخته شده اندو با توجه به رزین بکار رفته در این رنگها باعث شده مقاومت دمایی بالایی در برابر حرارت مستقیم و غیر مستقیم از خود نشان دهند.اسپری رنگ نسوز مشکی و اسپری رنگ نسوز نقره ای از کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد،اگر به دنبال رنگ کلیپر ترمز و رنگ موتور خودروی خود میگردید از اسپری رنگ نسوز قرمز موجود در این واحد استفاده کنید.اسپری رنگ قرمز نسوز بیشتر جهت تیونینگ خودو بکار میرود ، حجم اسپری رنگ نسوز ۴۰۰ میلی گرم است . جهت دریافت قیمت اسپری رنگ نسوز و مشاوره لطفا با شماره ۳۳۹۱۲۷۵۷ تماس بگیرید.

اسپری رنگ نسوز

اسپری رنگ نسوز در برابر انواع مواد شیمیایی و همچنین اسیدی مقاوم بوده و از درجه شوک پذیری بالایی برخوردار هستند.حجم این اسپریها ۴۰۰ میلی لیتر می باشد و هر عدد اسپری مساحت ۱.۵ الی ۲ متر را پوشش میدهند.به جهت پوشش بالا و هواخشک بودن و سهولت استفاده بهترین گزینه جهت رنگ امیزی رنگ موتور خودرو ، رنگ شومینه ،رنگ باربیکیو و رنگ بخاری می باشد.جهت حصول نتیجه بهتر اسپری رنگ نسوز را قبل از استفاده به مدت ۲ دقیقه تکان داده و با فاصله ۲۰ الی ۲۵ سانت اعمال کنید و پس از اتمام کار قوطی اسپری را سرو ته کرده و به مدت دو ثانیه اسپری کرده تا رنگ داخل لوله تخلیه شود .به جهت کیفیت ساخت بالا مدت زمان انبارداری اسپریهای نسوز ۱۰ سال می باشند. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این محصولات  لطفا با کارشناس های ایکالر۳۳۹۱۲۷۵۷ تماس بگیرید.

محصولات مشابه

اسپری زینک گالوانیزه

سپری زینک گالوانیزه پوشش سریع خشک زینک که برای مصارف صنعتی جهت محافظت از فلزات از خوردگی و زنگ زدگی مناسب بوده و در شرایط اب و هوایی سخت مقاومت بالایی دارد.


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home3/ecolorir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home3/ecolorir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home3/ecolorir...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home3/ecolorir/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35